Forum Saga GothiC Strona Główna Saga GothiC
Forum o grze GOTHIC .Takie małe RPG.Można wstępowac do obozów i uczestniczyc w nich tak jak w grze.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Spolszczenie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Saga GothiC Strona Główna -> Pytania,problemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shigen
Wojownik
Wojownik



Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Nordmaru - klan ognia

PostWysłany: Nie 10:25, 03 Maj 2009    Temat postu: Spolszczenie

Ma ktoś może link ze spolszczeniami do modów: Diccuric i GoldenMod ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cronos
Wyborowy wojownik
Wyborowy wojownik



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stary Obóz

PostWysłany: Nie 11:40, 03 Maj 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] - Spolszczenia Diccuric


[link widoczny dla zalogowanych] - Spolszczenie Golden mod.

Ogólnie polecam [link widoczny dla zalogowanych] - Jedna z lepszych stronek o modach ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shigen
Wojownik
Wojownik



Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Nordmaru - klan ognia

PostWysłany: Czw 18:51, 07 Maj 2009    Temat postu:

Wiem , że to nie temat związany z mrocznymi tajemnicami ale nie chcę offtopować zakładając nowy temat . No więc w mrocznych tajemnicach jestem strażnikiem w SO , kruk zlecił mi misję na odnalezienie kopaczy którzy zbiegli , jak dotąd znalazłem tylko dwóch , martineza i sancheza , sanchez powiedział mi , że jakiś tam kopacz [nie pamiętam imienia ] poszedł do wodnego młyna nazbierać żarcia , ale w młynie nie widzę nikogo oprócz zębaczy , i jeszcze nie mogę znaleźć tego alchemika u którego ukrywa się kolejny kopacz , wie ktoś może gdzie oni są ?

A i mam jeszcze jeden problem , kiedy w tej misji którą zleca nam diego , z tym , że trzeba znaleźć przy ciele neka ten podejrzany bełt , to jak dałem go diego on powiedział , że to robota cavalorna , cavalorn , zaś powiedział , że to robota pacho , a pacho powiedział mi , że to zły za tym stoi , kiedy powiedziałem o tym diego on kazał mi zrobić złego w konia, powiedziałem , że wiem iż jego szefem jest kruk on powiedział , żeby w nocy udać się do jaskini przy moście bo tu ściany mają uszy , gdy poszedłem do jaskini , zły rzucił się na mnie , ja go pokonałem i go obrabowałem , był przy nim "dziwny zwój " z jakimś zaklęciem , którego nie można odczytać bo jest po orkowemu , gdy dałem go diego on kazał mi znaleźć maga który to przetłumaczy , przepytałem wszystkich magów ognia , którzy nic na temat tego zwoju nie wiedzieli , pytałem się , też tego maga , w obozie przy kopalni , pytałem cronosa i tego ciemnego maga w obozie łowców orków , żaden z nich nic nie wiedział o tym zwoju , więc do kogo z tym zwojem mam pójść ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dino
Amator miecza
Amator miecza



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:17, 07 Maj 2009    Temat postu:

W tym młynie nie ma zębaczy tylko są aligatory więc nie doszedłeś pewnie tam gdzie trzeba. Ten młyn jest zaraz obok klasztoru zmiennokształtnych. Kopacz nazywa sie Nix. A alchemik jest nad opuszczoną kopalnią (tą przy placu wymian). Musisz wdrapać się po takich jakby półkach.

Zwój musisz zanieść do jednego z pradawnych albo Ken Udza albo Algiriona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cronos
Wyborowy wojownik
Wyborowy wojownik



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stary Obóz

PostWysłany: Pią 6:16, 08 Maj 2009    Temat postu:

Dino wszystko dobrze wytłumaczył ale jakbyś nie mógł znaleźć kopaczy to proszę kody na nich:

VLK_2080_Buddler - Sanchez
VLK_2081_Buddler - Martinez
VLK_2082_Buddler - Popo
VLK_2083_Buddler - Nix
VLK_2084_Buddler - Nest


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shigen
Wojownik
Wojownik



Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Nordmaru - klan ognia

PostWysłany: Pią 13:41, 08 Maj 2009    Temat postu:

thx cronos za kody ale ja i tak nie mogę tej kreski zrobić , a co do ciebie dino , to jestem w tym młynie nad rzeką , przy wodospadzie i klasztorze , zabiłem aligatory i tam nikogo niema , jest tylko jakaś skrzynia i czyiś grób , a i gdzie są ci pradawni ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dino
Amator miecza
Amator miecza



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:24, 08 Maj 2009    Temat postu:

Jak nie ma to pewnie przechodziłeś już w pobliżu i zniknął. Musisz go kodem przywołać. Tą kreske sie robi: shift i /.

Żeby dostać się do pradawnych musisz iść do Gadhara. To jest mag ognia w obozi przy kopalnii. On da ci zadanie znalezienia dziury po pocisku od katapulty i przyniesienia czegoś co tam nie powinno być. Idziesz na tereny orków. Przy wieży Xardasa jest jeziorko. Gdy do niego dotrzesz rozejrzyj się po okolicy. Powinieneś zobaczyć 2 elitarnych orków. Zabijasz ich i wchodzisz do jaskini przed którą stali. W śroku musisz iść przed siebie aż spadniesz. Na dole będą dwa pajęczaki i klejnot. Bierzesz go i teleportujesz się do obozu przy kopalnii. Gadasz z magiem i za dwa dni odbierzasz nagrode. Teleportujesz się nagrodą. Ale za nim to zrobisz dobrze przygotuj się na walkę. Dalej już sobie chyba poradzisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cronos
Wyborowy wojownik
Wyborowy wojownik



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stary Obóz

PostWysłany: Pią 17:23, 08 Maj 2009    Temat postu:

Jeśli nie ma Nixa, to masz jakiś bug w Grze. Proponuje "Zapis" sobie gdzieś schować, i zrinstalować, a potem zainstalować grę, a potem ściągnąć patcha 1.01 później patcha 1.03 nie ściągaj Patcha 1.02 bo możesz grę zepsuć. A jak to nie zadziała to ściagnij Mroczne Tajemnice z innego źródła.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shigen
Wojownik
Wojownik



Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Nordmaru - klan ognia

PostWysłany: Pią 19:32, 08 Maj 2009    Temat postu:

musiałem wpisać kod na nixa , i pomogło , dam wam pomógł jeśli jeszcze mi pomożecie , mianowicie mam zadanie znaleźć tego magnata który był pośrednikiem między obozem przy kopalni a Starym obozem , no to spytałem się tego gościa w ciężkiej zbroi strażnika co jest strażnikiem kopalni [nie pamiętam imienia ale wiem , że gościu kręci się po całym obozie i udziela cennych informacji ] , noi on powiedział mi , że widział tego Melkora z tym zaginionym maganatem , Melkor powiedział mi , że mam znaleźć nesta , ja go znalazłem i poszedłem do kryjówki Melkora tam była owca itp. zabrałem z tam tąd wszystko ,przeczytałem zapiski , noi potem te zapiski i miecz schowałem do kufra i poszedłem do Melkora , on powiedział mi , że ma nadzieję , że nie próbowałem znaleźć miejsca do którego pasuje klucz , i potem poszedłem do Mordhara i przyniosłem mu te 30 piw , on poszedł ze mną do miejsca w którym miał się spotkać z przemytnikiem , a on był nie żywy i potem Mordhar zaprowadził mnie przed kryjówkę melkora i powiedział mi , że widział jak wchodził tam melkor , potem jak mordhar poszedł do obozu , powiedziałem mu , że kryjówka melkora wygląda jak sala tortur itp. a on się zaśmiał i powiedział , że powie o tym chłopakom w obozie . Noi co ja mam robić dalej ????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dino
Amator miecza
Amator miecza



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:11, 08 Maj 2009    Temat postu:

Ten miecz i zapiski to powinieneś oddać Bartholo. I jeśli dobrze zrozumiałem to oddałeś klucz Melkorowi. Nie powinieneć tego robić. Nie wiem czy teraz to sie da naprawić. Bo z tego co przeczytałem to jak oddasz klucz to z szefostwa nici.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shigen
Wojownik
Wojownik



Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Nordmaru - klan ognia

PostWysłany: Sob 9:06, 09 Maj 2009    Temat postu:

Spróbuje mu zabrać klucz kodem , a na razie dostajecie " pomógł "

[doklejone]

Nic nie działa , nawet pokonanie melkora i go obrabowanie , ale jeśli ktoś zna jakiś inny sposób , to proszę mówić Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shigen dnia Sob 10:16, 09 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cronos
Wyborowy wojownik
Wyborowy wojownik



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stary Obóz

PostWysłany: Sob 19:17, 09 Maj 2009    Temat postu:

Obóz Strażników kopalni
Zadania w obozie przy kopalni do trudnych nienależą, jednak w razie problemów zapraszam do lektury.


Przyłączenie do obozu.

Przyłączyć się do obozu strażników jest bardzo prosto. Gadamy z Kazzmirem. Kazzmir daje nam zadanie z pozbyciem sie pełzaczy z kopalni. To samo zadanie mamy od Cor Caloma, więc nie będe się tu rozpisywał. Po zabiciu królowej pełzaczy i zabraniu jej jajek możemy wracać do kazzmira. Po przyłączeniu do obozu codziennie dostajemy od Wyzyska wypłatę 30 bryłek i dobre żarcie od geralta.
Uwaga! Do obozu można dołączyć w każdej chwili od wykonania zadania. Kazzmirowi nie będzie przeszkadzało nawet to, że bezimienny jest np. najemnikiem.

Przebranie kopacza

Strażnik Carlos nie wpuści nas do kopalni, jeżeli nie będziemy mieli na sobie spodni kopacza. Aby je zdobyć musimy wykonać jedno z poniższych zadań:

1.Szewc Fiska

Dostawca spodni kopaczy dla Fiska gdzieś zniknął. Prosi nas byśmy znaleźli dla niego jakiegoś nowego szewca. W tym celu udajemy się do Draxa. Dowiadujemy sie że poprzedni Szewc został dorwany przez zębacze. Na szczęście myśliwy okazuje się szwaczem. Zgadza się na robotę dla Fiska w zamian za piwo i wino. Idziemy do Fiska z dobrymi nowinami, a on daje nam gacie kopacza.

2.Rosół dla Radiego

W tym zadaniu musimy popisać się talentem kulinarnym. Radi daje nam przepis na rosół ze ścierwojada i chce abyśmy mu go ugotowali. Czytamy przepis i udajemy sie na poszukiwanie składników. Jedynym problemem jest znalezienie soli, znajduje się ona na górce niedaleko katapulty (Stoi tam dwóch strażników z kuszami i krzyż). Okradamy obiad strażników ze stołu i udajemy się do garnka - jest na przeciwko karczmy. Uwaga! Musimy posiadać łyżkę do gotowania!
Po ugotowaniu rosołu idziemy do Radiego po swoją nagrodę - spodnie.

Piwa dla Komara

Strażnik Komar wpusza nas do obozu, w zamian żąda 12 piw. Zadanie łatwe, problem w tym, że mamy tylko dwa dni na przyniesienie trunków - inaczej w morde . Sporo piwa możemy znaleźć w obozie w domach, reszte trzeba załatwić samemu.

Joint dla Gortha

Gorth potrzebuje jakiegoś pożądnego jointa. Udajemy się w tym celu na bagna do Fortuno. Kupujemy od niego najdroższego jointa (200 bryłek rudy!) i dajemy go zapalić Gorthowi.

Łowcy orków

Siekacz - właściciel karczmy zleca nam zadanie zabicia tchórzliwego łowcy orków - Traffixa (Musimy przynieść Siekaczowi jakiś dowód jego śmierci). Idziemy więc do obozu łowców orków i gadamy z Traffixem. Mamy dwa wyjścia:
-Bijemy Traffixa i zabieramy mu pewien tajemniczy przedmiot. (Gość jest dość silny)
-Kupujemy od niego dowód jego śmierci (150 bryłek)
Wracamy do Siekacza z tajemniczym przedmiotem. Zadowolony strażnik odddaje nam przedmiot Traffixa w nagrode. Warto się potargować, można wyciągnąc troche rudy, ale nie za bardzo, bo może się to skończyć źle dla bezimiennego.

Ziele dla Corina

Corin - okoliczny ćpun rozkazuje przynieść nam 30 mroków północy w ciągu jednego dnia. Jointy możemy kupić oczywiście u Fortuno. Gdy nie przyniesiemy Corinowi odpowiedniej liczby ziela, zabieże wszystkie jointy beziowi. A jeżeli bezimienny nie posiada ich wcale, możliwe że strażnik nas zaatakuje, chociaż to straszna pierdoła biggrin.gif

Skrytka kopaczy

Melkor zauważa że kopacze gdzieś znikają, mimo że nie opuszczają oni obozu. Naszym zadaniem jest ich odnaleźć i zagonić do roboty. jeżeli nie posłuchają musimy ich zabić, lub zgłosić melkorowi gdzie są. Kopacze ukrywają się pod katapultą. Problem w tym, że siedzą tam tylko w określonych godzinach. Gdy znajdujemy kopaczy rozmawiamy z nimi. mark wróci do roboty, ale dwóch pozostałych kopaczy nie ma zamiaru tego robić. Zabijamy ich (więcej doświadczenia i 6 piw gratis) lub skarżymy na nich Melkorowi (Mniej doświadczenia, a kopacze lądują w klatce)

List Morghara

W domu Morghara możemy znaleźć wiszący na przybitą na ścianie kartkę. Bieżemy ją i czytamy, a później zagadujemy do Morghara. Strażnik strasznie się wkurzy że zabrałes z jego chaty list, porównujemy jego dom do wychodka, wtedy się uspokoi i dostaniemy zadanie towarzyszenia Morgharowi w spacerku i dostarczenia mu dwóch piw. Po wypiciu piwa ruszamy na wycieczke. Na końcu podróży dostajemy kolejne zadanie.

Dziwna jaskinia

Morghar jest ciekawy co znajduje się w skrytce Melkora. Zleca nam zadanie dowiedzenia się co tam jest. Klucz do jaskini ma kopacz Nest w jaskini z zębaczem. Po wyjściu z kryjówki możemy już powiedzieć Morgharowi co znajduje się w tajemniczej skrytce.

Kłopotliwy kucharz

Kopacz Boris wyjawia nam całą prawdę o kucharzu. Prosi nas w imieniu wszystkich kopaczy o pozbycie się go z obozu. Bierzemy się do dzieła biggrin.gif Idziemy porozmawiać Z kazzmirem, który każe nam przyprowadzić do siebie kucharza. To się nam nie uda, kucharz ucieknie. Gdy wrócimy do kazzmira z tymi wieściami dostaniemy zadanie "Nowy kucharz"

Nowy kucharz

Po pozbyciu się kucharza, musimy znaleźć nowego. mamy dwa wyjścia z tej opresji.
-Mark jest dobrym kucharzem, jednak mówi nam, że nie ma o gotowaniu pojęcia. gadamy z Borisem, Wyzyskiem i Rendim (Wystarczy pogadać z dwoma) Mówią nam że Mark jest świetnym kucharzem. Mając tylu świadków Mark nie ma wyboru, zostaje kucharzem.
-Idziemy do Snafa w starym obozie. Snaf nie chce gotować w kopalni, ale mówi nam, że dobrze by było gdyby jego uczeń Kyle wyrwał się z obozu. Idziemy więc do niego (To ten któremu wycieli nowe drzwi) Po rozmowie musimy zaprowadzić go do obozu przy kopalni.

Jedzenie dla kowala Sanda

Kowal Sand zjadłby w końcu coś pożądnego. Niestety jego wymagania są dość duże. Chce abyśmy przynieśli mu
5 bochenków chleba, 3 szynki, 2 kiście winogron, 5 kawałków sera, 10 kawałków pieczonego mięsa, 5 butelek wina, 10 jabłek, no i dwie butelki bimbru... Chyba największym problemem jest tu zdobycie winogron, możemy je kupić u kupca w nowym obozie. Za wykonanie tego zadania kowal uczy nas przydatnej umiejętności kowalstwa.

Głodni kopacze

Rendi prosi nas o przyniesienie 150 kawałków surowego mięsa dla kopaczy. To zadanie nie wymaga opisu biggrin.gif
Wskazówka: Bardzo dużo mięsa mają w sobie duże zębacze które każe nam ubić Kazzmir.

Zaginiony strażnik

Dostawca mięsa dla kopaczy nie pojawia się od długiego czasu. Rendi daje nam zadanie aby go odnaleźć. Strażnika znajdziemy w pobliżu obozu bandytów, jedzą go tam zębacze. Zabieramy trupowi amulet i wracamy do Rendiego.

Problem Verdona
(Zadanie dostajemy dopiero gdy mamy 8 poziom)

Verdon ma problem z Halldorem, który zawsze wygrywa z nim na zawodach strzeleckich. Naszym zadaniem jest zabicie tego świetnego kusznika. Idziemy do starego obozu. Gadamy z Halldorem. Mówimy mu, że znaleźliśmy w jaskini mnóstwo alkocholu. Halldor nie czekając długo pobiegnie do jaskini, po czym widząc że nie ma tam wina zaatakuje nas. Zabijamy go i wracamy po nagrode do zleceniodawcy.

Lekarstwo Dorma

Dorm jest w stanie krytycznym. Nie da rady pracować, a strażnicy nie lubią leni biggrin.gif Oferujemy mu pomoc w przyniesieniu mu lekarstwa. Idziemy do alchemika (jest nad opuszczoną kopalnią) Kupujemy od niego lekarstwo za 60 bryłek rudy. Dorm po wypiciu lekarstwa wraca do pracy i serdecznie nam dziękuje. Oczywiście nie dostajemy za to nagrody, oprócz troche doświadczenia, ale za to zrobiliśmy dobry uczynek biggrin.gif

Monopol na bimber

Po zostaniu strażnikiem kopalni Siekacz daje nam zadanie. Ktoś założył nową bimbrownie, a to dla karczmarza Siekacza przecież konkurencja. Idziemy więc zrobić pożądek. Jaskinia z bimbrownią znajduje się w pobliżu nowego obozu przy jeziorku. Zabijamy wszystkich trzech kolesi i wracamy do Siekacza po nagrode (500 bryłek!)

Atak na bandytów

Zadanie proste, łatwe i przyjemne. Po przyłączeniu się do strażników kopalni Kazzmir rozkazuje nam pomóc grupie udeżeniowej na pobliskich bandytów. Idziemy więc do Wyzyska i wraz z Siekaczem i Morgharem ruszamy na atak. Jedynym wyzwaniem w tym zadaniu jest przywódca bandytów. Uwaga! Może zabić nawet Wyzyska! Jeżeli zginie Wyzysk zalecam wczytanie gry

Problem z gadami

Po załatwieniu problemu z bandytami czeka nas trudniejsze wyzwanie. Kazzmir każe nam pozbyć się dwóch ogromnych gadów. Możemy wziąść do pomocy Corina. Walka z nimi jest dosyć ciężka, ale sprawny gracz nie będzie miał kłopotu. Pierwszy z nich jest w jaskini tuż przy wejściu do obozu (Warto zabrać wszystkie przedmioty z jaskini), drugi jest na wysepce przy wejściu do starego obozu. Po załatwieniu gadów i po pogadaniu z Kazzem możemy iść do kowala po ciężką zbroję strażnika.

Ekwipunek Siekacza

Kolejne zadanie od Siekacza biggrin.gif Po wykonaniu zadania z Traffixem Karczmarz prosi nas o przyniesienie mu jego rzeczy. Pierwszą z nich jest bassebal który znajduje się w kryjówce Melkora na półce. Drugą rzeczą są... spodnie. Znajdziemy je w zamku, w pomieszczeniu Gomeza na górze, tam gdzie kąpie się panienka biggrin.gif

Zaginieni kopacze

No to najbardziej rozbudowane zadanie związane z kopalnią. Dzięki temu zadaniu możemy zostać szefem obozu, a tym samym magnatem.

Aby rozpocząć zadanie musimy zostać strażnikiem w starym obozie, lub w obozie przy kopalni. Gdy już spełnimy ten warunek idziemy do Kruka, sam do nas zagada. Każe znaleźć nam 4 zaginionych kopaczy, którzy uciekli z kopalni. Jeden z nich Seanches znajduję się przy wejściu do starego obozu, siedzi wraz z dwoma kopaczami. Gadamy z nim. Możemy się od niego dowiedzieć gdzie jest reszta ucekinierów.
Martinez- Siedzi w zawalonej wieży przy wyjściu ze starego obozu.
Nix- Zabiły go aligatory biggrin.gif Leży w pobliżu młyna. jeżeli nie wiemy gdzie jest młyn, to służe pomocą. Po wyjściu ze starego obozu (Od strony placy wymian) wskakujemy do rzeki i płyniemy w prawo w stronę obozu na bagnie.
Może się zdarzyć, że po wcześniejszym odwiedzeniu tej lokacji, ciało Nixa znika. Aby naprawić ten błąd należy wpisać kod: "insert vlk_2083_buddler" i go zabić. Problem powinien się rozwiązać.
Popo- Siedzi razem z alchemikiem nad opuszczoną kopalnią.
Po znalezieniu kopaczy idziemy do Kruka. W nagrodę dostajemy... kolejne zadanie. Kruk mówi żebyśmy pogadali z Bartholo. Dowiadujemy się, że jeden z magnatów - Sairo zaginął. mamy dowiedzieć się kto jest odpowiedzialny za zniknięcie magnata. Idziemy do Wyzyska, a następnie do Melkora. Melkor daje nam zadanie odnalezienia jego klucza. Ma go kopacz Nest w jaskini koło obozu (Tam gdzie był wielki zębacz)
I teraz ważne! NIE oddajemy klucza Melkorowi. Idziemy do jego kryjówki (niedaleko wodospadu na górze) otwieramy drzwi i gadamy z owcą . Okradamy wszystko co tam znajdziemy. Koniecznie okradamy skrzynke - klucz do niej leży na fotelu i zabieramy miecz Sairo.( warto przeczytać notatki Melkora które znajdziemy w skrzyni.)
Wracamy z łupem do Bartholo (NIE DO MELKORA! Jak pójdziemy do Melkora to nici z szefostwa w obozie.) Dostajemy propozycje. W zamian za pozbycie się Melkora dostaniemy pełnomocnictwo dzięki któremu możemy zostac szefem w obozie. Idziemy więc do obozu. gadamy z Wyzyskiem. Okazuję się że Melkora już nie ma! Zaatakował wraz ze strażnikami nowy obóz. Idziemy więc w kierunku nowego obozu. Niestety już po bitwie Gadamy z Melkorem. Po krótkiej wymianie zdań Melkor chce stoczyć z nami uczciwy pojedynek w obozie. Idziemy więc za nim do obozu. Rozmawiamy z nim i walczymy. Walka nie jest łatwa dlatego trzeba się do niej odpowiednio przygotować, niegłupio było by też zapisać. Po wygranej walce idziemy wypuścić Kazzmira z klatki. Magnat prosi nas o przyniesienie miecza który zabrał mu Melkor. Czy mu go damy czy nie, to już nasza decyzja. Idziemy do Bartholo, dostajemy od niego pełnomocnictwo.
A więc najwyzszy czas zostać szefem. Idziemy do Kazzmira pokazując mu pełnomocnictwo. A następnie mamy do wyboru.
-Zostać szefem
-Zostawić Kazzmira na stanowisku szefa.
Sugeruje wybrać tą pierwszą opcję old_wink.gif Po zostaniu szefem obozu idziemy wysłuchać pogratulowań od strażników.
Oczywiście jako szef mamy kilka udogodnień. Od Wyzyska będziemy dostawać teraz 120 bryłek dziennie. Ponadto możemy wydawać rozkazy niektórym strażnikom (bez imienia) np. Chodź za mną.


Tu masz wszystko dokładnie opisane o Obozie Koło Kopalni Wink . Zobacz sobie że niestety źle zrobiłeś Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shigen
Wojownik
Wojownik



Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Nordmaru - klan ognia

PostWysłany: Nie 12:49, 10 Maj 2009    Temat postu:

Mam jeszcze jedną sprawę , dostałem od Monka zadanie znaleźć kopacza Gilberta , przeszukałem cały stary obóz , gdzie on jest ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dino
Amator miecza
Amator miecza



Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:23, 10 Maj 2009    Temat postu:

On jest tam gdzie był w G1. Ale jak nie wiesz gdzie to tłumacze: Wyjdź z obozu bramą przy zawalonej wieży i idź w prawo aż dojdziesz do stadka ścierwojadów. Skręć w lewo i wespnij się po takich jakby półkach. Na górze będzie jaskinia a w niej Gilbert.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Saga GothiC Strona Główna -> Pytania,problemy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin